Èxit del debat sobre el futur de l’aigua.

posted in: Taula de l'aigua | 0
Debat sobre el futur de l'aigua
Ramón Clariana moderant el debat sobre l’aigua.

Gran èxit de la convocatòria, d’assistents i de contingut al debat sobre el futur de l’aigua a terrassa, celebrat ahir a la tarda en el centri cívic president Macià, i organitzat per la taula de l’aigua de terrassa, en què participem la Favt.
Els representants dels 7 partits polítics que van participar al debat i a que agraïm la seva assistència, coincideixen en el punt essencial que l’aigua és un ben comú, imprescindible per a la vida i que per aquest motiu a ningú se li ha de tallar el servei de l’aigua per motius econòmics.
Quant a expressar la seva postura, favorable o no a municipalitzar el servei de subministrament de l’aigua a la ciutat, quan acabi, a la fi de 2016, la concessió que té mina aigües de Terrassa, s. a. des de fa 75 anys, els representants d’ERC/Mes, la CUP i TEC es van mostrar obertament favorables a municipalitzar el servei, el representant de CiU sense expressar clarament una postura favorable va expressar alguns avantatges que pot comportar la municipalització, el representant del PSC va exposar que és necessari disposar de tota la informació sobre els múltiples aspectes del tema,  per sotmetre-ho després a la consulta ciutadana, el representant de C’s no es va mostrar contrari a la municipalització, atenent al fet que es faci el millor en funció de criteris d’eficàcia i bon servei;  i solament el representant del PP es va mostrar obertament contrari a la municipalització del servei.
Els assistents van fer una gran quantitat d’intervencions que,  juntament amb les opinions ja expressades dels polítics, han fet que el debat hagi estat d’un gran contingut en el tema del futur de l’aigua a la nostra ciutat.